8 Ocak 2011 Cumartesi

Koleksiyon Harici








Koleksiyonda Siyah-Beyaz dışında atkılar olduğunu söylemiştim daha önce, birkaç defa. Arkadaşlar ısrarla, ekle, onları da görelim dediler.
Bunların büyük çoğunluğu arkadaş hediyesi olarak geldi. Geri kalanları da ben temin ettim. Ya sevdiğim bir kulüp atkısıdır ya da bambaşka bir hikayesi vardır vs.
Adana Demirspor - Livorno atkısı. Bu maçı canlı izleyemediğime hala üzülürüm. Hiçbir kanalın umursamayıp, bizlere sunmamış olması da başka tatsız bir detay. Atkısından edinerek, teselli bulduk minikten.
Celtic.. Daha koleksiyon ortada yokken, böyle bir fikir bile ortada yokken aldığım atkı. Orijinal, lisanslı üründür. Yuvasından gelmedir.
Bob Marley, candır. Bunun hoş bir hikayesi var. Yalnız hikayenin başrolü başka bir atkıya ait. O atkının fotosunu eklediğimde anlatacağım.
İstanbul... Atkı var, alır mısın dediler, aldık:) " si le monde etait un seul pays, puis Istanbul serait sa capitale " Dünya, bir devlet olsaydı, başkenti İstanbul olurdu.
Euskadi... Dibimin düştüğü atkılardan bir tanesi. Bask bölgesi atkısı. Kolay bulunmayan bir atkı. Ben de, TD'de ön sipariş alarak, getiren biri aracılığı ile aldım atkıyı. Plaza çocuğu olan bir arkadaşım fena sulanıyor atkıya:) O'nun için ikinci listeye de adımı yazdırdım, hala ses seda yok, bekliyoruz.

Liverpool-Chelsea-Tottenham-Arsenal.. Arsenal hariç tamamı orijinal. Üçü de adadan geldi. Liverpool ve Chelsea'yi Ada Kartalı yolladı. Tottenham atkısını orada okuyan bir arkadaşımdan rica etmiştim, sağolsun kırmadı. Severim ben Tottenham'ı. Gerçi adada sevdiğim daha doğrusu izlemekten her daim keyif aldığım çok takım var. Bunlardan bir tanesi Arsenal, Arsene Wenger'e müthiş saygı duyarım. Namağlup şampiyon olmuş Arsenal'i izlediğim için şanslı sayarım kendimi. Bu atkıda ilk aldığım atkılardan biri.
Barcelona-Athletic Bilbao... Barcelona'ya tatile giden bir kardeşime tembihlemişti, o getirdi. (Yurtdışına çıkan biri duymayayım, direk yapışmışım yakasına). Bilbao atkısında yine Ada Kartalı'nın imzası var. Orijinal paketi ile gelmişti, sevinmiştim epey. Aynı bizim yuvanın hediye ambalajları gibi. Kırmızı, üzerinde beyazla Athletic Bilbao yazıyor. Uzun bir süre saklamıştım. Manyak mıyım yav diyip, atmıştım sonrasında.
Cosenza Calcio-Palermo... Cosenza atkısı da hediyegillerden. Serie C'de oynuyorlar sanırım. Palermo, sevilmez mi? Çok sevilir. Pastore varsa daha çok sevilir. Bir adet daha geldi Palermo atkısı, üstelik orijinal. Ama henüz fotoğrafını çekmedim. Şu an askerde olan Orçun Abdullah kardeşimizin çok güzel Palermo atkıları vardır. O'nun eline su dökemeyiz.
Karşıyaka-Göztepe... Efsane Karşıyaka atkısı hediye. Koyu Karşıyakalı bir arkadaşımdan. Özgür Soylu hatıra atkısı. Keşke böyle bir olay yaşanmasaydı ve bizler bu şekilde tanımasaydık Özgür'ü.
Che'li Göztepe atkısını beğendim, aldım. Diğeri de hediye geldi.
Koleksiyon harici atkılara eklenen yenileri var. Ama başka bir zaman eklerim onları da. Aslolanın önüne geçmesinler:)


3 yorum:

kafsinkaf dedi ki...

livorno-adana demir atkısı mükemmelmiş

kafsinkaf dedi ki...

livorno atkısından elinde fazla varmı acaba ?

Şairler Parkı dedi ki...

@kafsinkaf

Maalesef yok. Maçın oynanacağı dönem satışa çıkmıştı. O zaman temin etmiştim. Kimi forumlarda ara ara satışa çıkaranlara denk geliyorum. Takip edersen belki yakalayabilirsin.

Ege