6 Mayıs 2011 Cuma

Newcastle United-Santos-Udinese-Ascoli-Spezia-Partizan Atkıları


Atkı koleksiyonu yapanların sıkıntıları benzerdir her daim.

Aradığınız atkıyı bulamazsınız, bulursunuz ama umduğunuzdan yüksek fiyat isterler. Sahte atkılar piyasada dolanır, çakal satıcılar elinde kalan atkıları size okutmaya çalışır. Uzar gider bu sohbet.

Bir de çok hırslı olanlar vardır. Bana göre en can sıkıcı hadisedir. Kimi zaman bu hırslı adam, elindeki parçanın bir başkasında olmasından rahatsızlık duyar. Hatta kıskançlık krizine girer. Önünüze taş koymaya çalışır. Hadi canım olur mu öyle şey diyenleriniz olabilir. Ama bilseniz neler oluyor. O kadar çok hikaye duydum ve yaşadım ki.

Bütün bu tatsızlıklara rağmen şanslı kategorideyim. Koleksiyon sayesinde çokça insanla tanıştım. Ve bunlar arasında gerçekten "arkadaş" olabildiğim insanlar oldu. Koleksiyonumun büyüme sebeplerinden birisi de (aslında en etkilisi) bu doğru adamlarla karşılaşmış olmam. Bu blogda daha önce çokça adını andığım Özgür bu isimlerden bir tanesi. Yine aynı şekilde daha önce ismini andığım Ulaş.

Yukarıdaki atkıların tamamını O'nun bağlantıları sayesinde elde ettim. Tamamı yurt dışından geldi. Bu zamana kadar bana yolladığı atkıların sayısını anımsamıyorum artık. Her pakette bir sürprizle yüzümü güldürmesi, mail adresimi atkı fotoğrafları ile ablukaya alması, hiçbir zaman bencillik yapmaması... Üstelik Ulaş ile benzer koleksiyonlara sahibiz. O da Siyah-Beyaz atkıları topluyor, o da Beşiktaşlı. Benzer özelliklerimizden sadece iki tanesi bu. Ve biz bu iki noktada sınırlı kalmayıp, arkadaş olabilmeyi başardık. Koleksiyonun bana kattığı en önemli güzellikler bunlar.

Atkılara geçelim:)

Ultras Spezia atkısı hariç tamamı tek kat ve oldukça kaliteliler. Ascoli atkısını almam için Ulaş ikna etti. Ben, pek beğenmemiştim. O'nun elinde varmış, yakından görünce beğeneceksin taktiği ile almamı sağladı:)

Spezia atkısı içinse: Kartal'ı yeter!

5 yorum:

Gezi/yorum... dedi ki...

Beşiktaş bir "aşk" tır.. :)

Yakup Sabri İNANKUR dedi ki...

Ultras Spezia, objektif yorumumuza parazit yapıp, en ön sırayı alıyor :)

kafsinkaf dedi ki...

Partizan atkısı hakikaten iyimiş :) Akşam bende yeni paok atkıları koyacağım benim bloga uğrar fikrini belirtirsen sevinirim :)

aLchemist2Na dedi ki...

güzel :) teşekkür ederim samimi düşüncelerin için.

kafsinkaf dedi ki...

yeni atkıları koydum bakarsın ;)