22 Kasım 2010 Pazartesi

Paok-Partizan





Koleksiyonda Beşiktaş atkılarından sonra en fazla sanırım Paok atkısı mevcut. Siyah-Beyaz olması dışında armasında Kartal olması, Türkiye'den göç eden Beşiktaşlı Rumların kuruluşunda etkin olması gibi detaylar haliyle sempati ile bakmama sebep. Mümkün mertebe Paok atkısı gördüm mü kaçırmamaya çalışıyorum.

Fotoğraflardaki Paok atkılarının biri hariç (Salonika yazan) tamamı tek kat. Black Hell yazan atkı grup atkısı. Gate 4'e ait.

Paok ve Partizan tribünlerinin ilişkisi aşikar. Ortak atkı da ona istinaden.

Paok atkılarının 6 tanesini Bora sayesinde edindim. Atkı, forma ve benzer ürünlere merakınız varsa, size gerçekten yardımcı olacaktır.

5 yorum:

stalker dedi ki...

partizan beograd atkısı çift kat değil mi? öyle asil bi duruşu var zira :)

Şairler Parkı dedi ki...

Evet çift kat dayı. Tek katları Paok atkıları için söylemiştim. Çift candır.
Ege

kafsinkaf dedi ki...

Paok atkıları mükemmelmiş gerçekten.Yabancı takımların atkılarına karşı özel bir ilgim var.Konu birde Paok olunca ilgi dahada artıyor.Yazı şekilleri,alfabe hepsi harika :)

Bu arada benim blogdada maçlar sayesinde değiş tokuş etmeye başladığım bazı atkıları paylaşmaya başladım orayada bekleriz :)

aLchemist2Na dedi ki...

Merhabalar öncelikle.Tebrik ederim gerçekten cok güzel bir koleksiyon.Bende Siyah Beyaz atkıları topluyorum.Senin kadar olmasada hatırı sayılır sayıda ve takımda atkılarım mevcut.Eğer ilgilenirsen takas yapabiliriz.Sende olmayan muhtemlen bende bende olmayanda sende olabilir.Böylelikle dahada geliştirebiliriz koleksiyonumuzu

Unknown dedi ki...

merhaba, gerçekten çok güzel bir koleksiyon, özellikle paok olması ayrı ilgimi çekti tabi. eğer satıyorsan 2. resimde en alttaki atkıya talibim :))